Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Wednesday, June 09, 2010

Mijn voorspelling

Voor de uitslag #TK2010 vandaag:

VVD33
PvdA25
PVV22
CDA22
SP13
D6611
GL11
CU7
SGP2
Dierenpoes1
TON1
Jongerenpartij1
Piratenpartij1
150

VVD/CDA  gaan regeren met gedoogsteun van PVV=  totaal 77 zetels

3 comments:

Steady Freddy said...

Dta had je nou niet moeten doen, nu gaan we zeker op Cohen stemmen.

keesjemaduraatje said...

en wat is jouw voorspelling?

Anonymous said...

Vandaag stond ik in dat hokkie (in 010 hebben ze zwaar de beverd in de benen ivm de afgelopen gemeenteraadsverkiezingen,de "host" die je zou moeten ontvangen en vertellen hoe de stemgang in zijn werk gaat bleek een studentje te zijn, die met een krantje in en stoeltje hing, want ik woon in een groene rustige buitenwijk )en twijfelde vreselijk tussen Job Cohen en van der Staaij om eerdere door mij genoemde redenen.

Toen kreeg ik een briljant idee:
Heb gestemd op Nehabat Albayrak, een vrouw,nummero 2 van de PvdA, Rotterdamse, een goed geintegreerde Turkse dame...

Voorspellingen:

1) de opkomst ????
2) PVV enorm of shit ,
3) In geval van 2 gaan we in oktober opnieuw naar de hokjes, is dat niet het geval...


He Kees, heb je nu echt niemand die slimmer is, meer opgeleid dan ik-zei-de-gek, die een diagnose geven kan ????

Waar is Natasha, en die leuke gifplant, "Paardestaartje" ?