Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Friday, July 17, 2009

De Varkensvrouwtjes en hun Sokpoppen

Door Keesjemaduraatje
Ik dacht nog: "Wat heb ik allemaal opeens voor een gezellige Varkensvrouwtjes op mijn weblog!!" Maar toen ging ik eens op de ip-adressen letten en toen bleek dat ze allemaal hetzelfde ip-adres hebben:
82.95.255.40

Jammer, ik vond het wel gezellig.

Sockpuppets_2 

4 comments:

christinA eijkhout said...

Gelukkig ben ik echt. Je had het kunnen weten, de positieve knorgeluiden kon ik zelfs horen.Je weet toch: over dieren schrijft men alleen maar positief.
Ik wacht met spanning op het mestkeverblog.

keesjemaduraatje said...

zullen we er samen met Alex, de hoofdredacteur van Ravage eens heen gaan en namens de kraakbeweging eisen dat "onze" varkens nou eens teruggegeven worden?
Bivakmutsen op en een koevoet in de hand. Zwart leren jasje.
Eens kijken hoe snel dan die positiviteitsenergiemassagetherapie door de mand vallen

christinA eijkhout said...

Dat zou niet echt slim zijn, stoer, natuurlijk blahblah, maar niet slim.
Juridisch gezien kom je dan in ander vaarwater, en AT5 smult.

keesjemaduraatje said...

alles natuurlijk symbolisch en volkomen vreedzaam.
want je kent me. Oude hippie