Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Sunday, June 21, 2009

Het leven van Joschka Fischer

Door Keesjemaduraatje
Het leven van ex-krakers interesseert mij enorm. Zoals je weet, ben ik zelf ex-kraker, dus als je een psychologische, psychologiserende, dan wel psychiatrische achtergrond zoekt, dan zou ik daar beginnen te zoeken. Eigenlijk is dit weblog ook een soort Story van ex-krakers. We hebben al verhalen over Wijnand D., Wally de Damkraker, Natasha G., Yoghurt, Jeroen Macho en Daniël Cohn Bendit gehad. De bron is nog lang niet opgedroogd. Veel ex-krakers lezen dit weblog elke dag. Vooral om er zeker van te zijn dat ik niks over hén schrijf.

Dode krakers interesseren mij minder. Hans Kok en Louis Seveke zijn twee beroemde dode krakers. Ik heb over Louis wel veel geschreven, maar dat kwam omdat we niet wisten wie hem doodgemaakt had en ik vermoedde, dat hij door een ex-kraker doodgemaakt was. En dat klopte ook. Over de ex-kraker en tevens moordenaar van Louis Seveke, Marcel T. weten we heel weinig. Maar op dit weblog komt de waarheid over ex-krakers heel vaak naar boven, dus wie weet.

Vandaag iets over de zeer gewaardeerde ex-Minister van Buitenlandse Zaken van de Bondsrepubliek en ex-kraker Joschka Fischer. Ik hoop dat jullie het kunnen begrijpen. Want het is echt Duits. Geen camping Duits, wat je op school geleerd hebt.

No comments: