Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Friday, April 03, 2009

Keesje zijn Photoblog

Door Keesjemaduraatje
sinds woensdag heb ik een SonyEricsson W302 in bezit (dat is een mobiele telefoon) en daar kan ik hele mooie foto's mee maken. Het leuke is, dat die foto's direct naar mijn weblog gaan.

File3 http://www.keesjemaduraatje.web-log.nl/photos/actie/

Helaas staan en nog een paar rare teksten bij. Ik ben nog aan het uitzoeken hoe die eruit moeten. Bovendien hou ik het toestel soms verkeerd om. Maar verder heb ik een paar hele mooie foto's van de file naar Utrecht gemaakt.

In juli 2009 ga ik de Staande Mast Route van Delfzijl, via het IJsselmeer naar Rotterdam zeilen. Daarbij zal ik dan foto's nemen en die kunnen jullie dan meteen zien op mijn photoblog. Dat is leuk.

No comments: