Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Tuesday, October 14, 2008

Toyota Prius nog een keer, in het Noors

Ved Keesjemaduraatje
det moro er at jeg har i dag en Toyota Prius stasjoner. Det er ingen tenning på. Du får i bilen og å gjenkjenne chip i nøkkelen som du er. Deretter trykker du "Power" og deretter starter bilen sakte, uten lyd å gjøre pre-ruller. Maskinen kan forover, bakover og parkering posisjon. Håndbremsen har blitt erstattet av en fot pedal venstre.

Navigator-og Bluetooth-tilkoblingen til telefonen er integrert i dashbordet. Det er akkurat som jeg drømmer. Hvis du deretter hindrer energi til to store batterier tilbake. Så det er også miljøvennlig. Det er moro for kolleger på jobben. En av mine kolleger var så begeistret for min miljøvennlig atferd at han spontant inviterte meg til å lese Wijnand Duijvendak på november 11 på Green Eindhoven.

No comments: