Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Sunday, April 06, 2008

Wie zijn de brandstichters?

Door Keesjemaduraatje
Op de SIOE- demonstratie in Amsterdam, kwam ik Annette Birschel, ARD correspondente van de ARD in Nederland, tegen en ze vroeg mij om een interview te geven. Dat was natuurlijk dom en ijdel  van mij om dat interview te geven, want ik heb mij weliswaar van mijn allertolerantste kant getoond, maar ze kunnen er nog van alles uitsnijden en dan lijk ik weer op een hele radicale ant-islam-demonstrant. Later bleken nog een stuk of vier andere mensen ook geïnterviewd te zijn, dus dat wordt een mooi samenraapsel van meningen en uitspraken.

Aanstaande Woensdag 9 april komt het in het programma Auslandreporter. Mochten jullie Miche;l Mans nog tegenkomen, dan zeg maar tegen hem, dat hij ook met zijn kop op de Duitse TeeVee komt. Nu ging ik eens zoeken en dan blijkt dat wij SWF helemaal niet kunnen ontvangen, dus het maakt allemaal niets uit.

No comments: