Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Friday, February 29, 2008

Welkom krakers en Trouw lezers, of beide

Door Keesjemaduraatje
Het heeft de redactie van Letter en Geest dus ten tweede male behaagd, een uiterst gewaagd en provocerend artikel van mijn hand over de kraakbeweging en de moord op Louis Seveke te plaatsen. Voor diegenen onder u die dit weblog nog nooit eerder bezocht hebben, wil ik graag even uitleggen wat de bedoeling is.

Abraham Hier wordt nooit over de "Toon van het debat" geklaagd.
Hier wordt Doekle Terpstra uiterst kritisch bejegend, vooral als hij zich niet met de HBO-raad bemoeid, maar democratisch gekozen parlementsleden aan het demoniseren is.

Dit weblog wordt zowel gelezen door mijn vroegere- en huidige kraakvrienden, als door hooggeplaatste redacteuren van de moslimomroep, leden van de SP, leden van de PVV (ware het niet dat die partij geen leden heeft) en diverse andere kritische en vrijzinnige mensen.

Abraham Kuijper

Belangrijke en steeds weer terugkerende thema's op dit weblog zijn: Het Lijden van het Palestijnse Volk in diverse gedaantes, terrorisme in alle verschijningsvormen, Anja Meulenbelt, kraken, Gereformeerd Zijn en waarom dat heel normaal is, de ondergang van het Vrije en Tolerante Europa, zeilen en Culturele Antropologie. Vraag mij nu even niet wat al deze thema's met elkaar te maken hebben, maar het is ongetwijfeld een afspiegeling van mijn veelzijdige geest. Zullen we het daar maar even op houden?

Nogmaals welkom en commentaren zien we graag tegemoet in het reaguurderspaneel hieronder.

3 comments:

Dirk said...

Mooi artikel in Trouw, Kees. De melancholie van verloren idealen komt er prachtig in naar voren.
Ik vind je opvallend mild hier trouwens. Niet dat ik dat een slechte zaak vind hoor, integendeel, maar waarom heb je je punt niet wat explicieter gemaakt? Ben je oud aan het worden of zo?

keesjemaduraatje said...

ja, ik wordt oud. Ik zou zelf wel weer kraker willen zijn.

peter said...

@keesjemaduraatje: LOL