Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Friday, December 21, 2007

River Deep, Mountain High

Door Keesjemaduraatje
vandaag was een dag met hele hoge hoogtepunten en hele diepe dieptepunten.
10.00 uur: Contractonderhandelingen met een grote bank over dienstverlening. Positief resultaat
12.00 uur: Op weg naar de grootste krant van Nederland, wordt ik opgebeld door mijn vrouw die mij   mededeelt dat de dochter van de oppas, van de kinderen destijds in Duitsland, is overleden.
13.00 uur: Medewerker van de krant zegt dat de service beeindigd gaat worden.
14.30 uur: Succesvol afsluiten van een project
17.00 uur: Bekende internationale kunstenares Nicoline van Harskamp deelt mij mede dat een tekst van mij over het thema "Freedom of Speech" op een tentoonstelling te Seoul, Korea uitgedeeld zal worden. Zo zwakbegaafd als Peter Breedveld mij noemt en Margalith Kleijwegt mij afschildert, kan ik dus ook weer niet zijn.
18.15 uur: Deelname aan een activiteit van de zaak, zijnde het koken in een kookstudio.
19:00 uur: Chef geeft me 100 Euri aan waardecheck, wegens verleende diensten tijdens een crisis.
22:00 uur: Klant begint te bellen dat hij ene Keesjemaduraatje nodig heeft voor een technische opdracht, mogelijk tijdens het weekend. Kerst komt in gevaar.
23:00 uur: Aankomst te Huize Maduraatje. Salaris is binnengekomen.

No comments: