Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Sunday, January 07, 2007

Peter Breedveld is om

Hallo Peter,
nee, dan is het goed. Ik dacht dat je kwaad was. Natuurlijk heb jij het recht zelf je links te bepalen, enzo. Dat je er niet over wilt "corresponderen", dat valt me dan weer van je tegen.
Gisteren was mevrouw Hoeboei hier op bezoek en we hadden het nog over jouw weblog.
Zij was erover teleurgesteld, dat zij en andere vrouwen al een paar keer een opmerking hadden gemaakt over de naaktfoto's. Maar daar trok jij je niets van aan. Maar dan komt er een mevrouw van de Pastors partij (waarvan ik de naam niet meer kan herinneren en ik heb geen zin het op te zoeken), waar jij erg weg van was, en dan ga je wel opeens geen naaktfoto's meer plaatsen.
Dus dat was een mening over jouw weblog. Doe ermee wat je wilt. Neem het mee als bagage.

Wat betreft het islamieten gedoe. Natuurlijk heb ik er ook soms genoeg van en denk erover na of het allemaal zo zwart-wit is. Zeker als er al 1,5 of 2 geen aanslag in West-Europa meer is geweest. Je merkt ook dat de "linkse" columnisten, die een tijdje mee gegaan zijn in het moslimbashen, dat die langzaam naar het politiek correcte klimaat aan het terugkeren zijn. Ik noem een Hofland.
Is allemaal begrijpelijk. Eigenlijk willen we een normaal en gezellig leven in Nederland. We zullen zien hoe het verder gaat. Of er komt een grote aanslag in West-Europa, of een aanval op Iran. En dan moeten we wel een mening hebben en partij kiezen.

Veel succes met je nieuwe formule.

groetjes van Keesjemaduraatje

P.S. mag dit geplaatst worden op een weblog dat je nooit leest?


From:  "Peter Breedveld" <http://www.frontaalnaakt.nl>
To:  "tony corleone" <hayquecrear@hotmail.com>
Subject:  Re: jouw borrels
Date:  Sun, 7 Jan 2007 17:21:17 +0100 (CET)
>Hallo Keesje,
>
>Er is niks aan de hand, dus kalmeer.
>
>Ik ga het anders aanpakken met de links. Er zijn er teveel, en bovendien
>gaan veel van de gelinkte websites te vaak over de islam. De islam komt me
>de strot uit. Ik wil wat meer variatie.
>
>Wat ik gedaan heb, is die links laten staan die ik zelf regelmatig
>gebruik. Daar zit die van jou niet bij, het spijt me.
>
>Ik heb eerlijk gezegd geen zin om uitgebreid over dit soort dingen te
>corresponderen.
>
>Ik wens je een heel gelukkig nieuwjaar,
>
>Peter
>
>>>Hallo Peter,<BR>ik vroeg mij af of ik iets fout gezegd heb of fout
> > gedaan heb. Heb ik mij niet vriendelijk genoeg afgemeld voor je borrels?
> > Heb ik een verkeerde persoon aangevallen?<BR>Is mijn weblog niet meer in
> > de gratie? En wat is daarvan de reden?<BR><BR>vragen over vragen.</P>
> > <P>Verder wens ik je een heel gelukkig en succesvol 2007.</P>
> > <P>hartelijke groeten</P>
> > <P>Keesjemaduraatje

No comments: