Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Wednesday, December 20, 2006

Wat ik vind van:

Wat ik vind van de gevechten tussen Hamas en Fatah? Ik ben voor geen van beiden en vind het een schande dat de VS wapens geeft aan de Fatah. Er kan pas vrede komen in het Midden-Oosten als er volledige openheid en democratie is. Die toestand is verder weg van de werkelijkheid dan ooit. Jordanië zou een grotere rol moeten spelen. Hamas is volgens mij niet in staat vrede te sluiten, omdat ze Israël niet erkennen. Daarom mag Hamas ook geen subsidie krijgen van de EU.

Wat ik vind van de formatie? Ik vind de Christen-Unie niet zo slecht. Ze gaan waarschijnlijk aandringen op meer hulp voor aanstaande ongetrouwde moeders, zodat ze hun ongeboren kind kunnen houden. Prima.
Euthanasie is al verouderd. Er zijn andere methodes om zonder veel lijden te sterven. Dus dat mag van mij afgeschaft worden.
Het homo-huwelijk is geen werkelijke voorwaarde voor homo-emancipatie. Waarom moeten homo's persé trouwen? Het burgerlijke huwelijk was bedoeld om het patriarchaat in stand te houden. Dat willen de homo's niet, dus hoeven ze niet te trouwen. Trouwen is bedoeld voor mensen die kinderen krijgen. (Ik weet het: dat kunnen homo's ook). Dus de Christen-Unie is veel beter dan de SP. Dat is mijn mening.

Wat vind ik van van Kerst? Dit jaar vier ik wel Kerst en geen Sinterklaas. We gaan naar Duitsland en vieren daar kerstfeest, met lekker eten, cadeau's, kerkbezoek (Luthers) en familiebezoek. Het hele programma. Alle registers open.

Wat is mijn mening over de CO2-uitstoot en de verwarming van de dampkring? Het wordt zwaar overdreven. Als het water echt stijgt, moeten we op tijd een stedelijk gebied op de Hoge Veluwe creeëren. Dat is hoog genoeg en het ligt helemaal braak. En een hogesnelheidstrein van de Hoge Veluwe naar de Randstad. Het is opvallend dat veel mensen die absoluut tegen de VS zijn, nu wel die maffe democraten zoals Gore en Clinton achterna lopen. Clinton had het over 15 meter water in Manhattan. Belachelijk dat iemand dat geloofd.

No comments: