Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Wednesday, May 17, 2006

Brief van Lousewies

Beste Keesjemaduraatje,

Hartelijk dank voor je bericht vannacht. Ik had helaas geen tijd om toen
mijn mail te bekijken, vandaar dat ik het niet genoemd heb. Ik stuur je
even mijn weblog om aan te geven hoe ik het ervaren heb allemaal,
vannacht,

Fijn dat je meedenkt,

Hartelijke groet,

Lousewies

Lousewies van der Laan
Lid van de Tweede Kamer der Staten-Generaal
Fractievoorzitter Democraten 66
www.lousewiesvanderlaan.nl
Tel: 070-318****

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: keesjemaduraatje@waarwerdooit.com
Verzonden: dinsdag 16 mei 2006 21:28
Aan: Laan van der L.W.
Onderwerp: de naam van Willy Brandt


geachte Mevrouw van der Laan,
in verband met het debat dat op dit moment gaande is in de Tweede Kamer,
wil ik graag nog even als toevoeging opmerken, dat Willy Brandt ook niet
in het echt Willy Brandt heet, (wel Herbert Frahm) maar in WOII als
vluchteling een andere naam heeft aangenomen.

Domela Nieuwenhuis heette ook niet in het echt zo.

hartelijke groeten

Keesjemaduraatje

2 comments:

Wim said...

Wat leuk gevonden keesjemaduraatje!

Wim said...

Ayaan vergelijken met al die andere vluchtelingen is natuurlijk volstrekt onmogelijk en idioot. Wie wordt er net zo bedreigd door moslimterroristen als Ayaan? En waarom? Ze heeft de vinger op de zere plek gelegd. En dat mag niet, niet alleen van de baardmannen maar ook niet van de linkse kerkgangers, of hoe je ze ook wilt noemen. De problemen stapelen zich ondertussen op en her en der worden onderdelen van de de sharia al ingevoerd. Apart zwemmen van jongens en meisjes bijv. Dat gaat niet meer goed samen in Amsterdam. Maak je daar maar druk om.