Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Thursday, January 19, 2006

Anja haar eigen Klassenstrijd

De Klassenstrijd van Anja "haatzaaier" Meulenbelt.

ja hoor, nu weet ik het zeker. Anja Meulenbelt kijkt naar mijn weblog . Ze heeft het ook over middenklasse en over wie voor een dubbeltje geboren is...
Maar verder wel een goed stuk, dus voor deze ene keer mogen jullie je politiek incorrecte blik over deze haatzaai weblog laten glijden.

Het interessante aan Anja haar weblog is, dat als ze niet over de Palestijnen schrijft, maar over haar gewone leven, dat er allerlei menselijke kanten boven komen. Bijvoorbeeld dat je de slachtoffers niet de schuld van hun eigen lijden moet geven. ("Don't blame the victim", jammer dat dat niet voor Theo van Gogh geldt). Dat ze zelf uit een "foute klasse" afkomstig is en dat haar moeder naar de tennisclub ging (mag blijkbaar niet van de marxisten). Dat ze vroeger niet met indische kinderen mocht spelen.(dat verklaard haar nadrukkelijke angst kritiek op de edele wilde allochtoon te geven). Het wordt allemaal zo verklarend en verhelderend. Bedankt Anja, voor je openheid.

8 comments:

AVe said...

Volgens mij houdt Meulenbelt heel veel sites in de gaten... Zelf kan ik het niet (meer) opbrengen haar site te bezoeken.
Gek he!

Dylan said...

anja vuilnisbelt lijkt me eigelijk bes wel een zeikwijf

waarom weet ik nie maar da gevoel krijg ik

Dylan said...

en trouwes

ik verbaas me er ook over wanneer er menselijke trekjes bij jou naarboven komen

dus tja

keesjemaduraatje said...

hé, we hebben het hier wel over een partijgenote van jou. Dus ik verwacht een beetje meer respect!!

Dylan said...

*zit

Dylan said...

ik ziet nie bij de sp gvd

keesjemaduraatje said...

ha ha ha , nou ben jij ook al kwaad op mij

AGS said...

@Keesje
Goeie cartoon! :) :) :) :)